fredag den 25. maj 2012

Hold fast da et vejr.
Ja! jeg skal ikke klage, siden søndag har det da kun stået på krystalblå himmel og et godt stykke over de 22 grader.
Det første jeg gjorde mandag var, at lægge mig ude på græsplænen og så bare suge solen til mig.
Jeg nyder i den grad de her dage, hvor mit liv leves udenfor,vi spiser udenfor, vi er udenfor og det er lige før, at vi sover udenfor fordi det er så varmt.
Jeg har besluttet, at når jeg engang når jeg bliver 70 og jeg skal pensioners, så flytter jeg til Italien for der er der varmt flere måneder om året end her.
Men nu er det forlænget weekend, måske ser jeg pinsesolen danse, jeg har ihvertfald tænkt mig, at nyde at vi faktisk ikke skal noget denne weekend.
God pinse til jer alle derude.
og så lige et link til, at samle appetit på KLIK her
aftensmad
Ja!selvfølgelig stod aftensmaden så på hjemmelavet koldskål lavet af 50/50 ymer og tykmælk med citron og vanille. Og manden fik sin livret: Jordbær med masser af fløde.


Lørdag morgen startede med morgen mad udenfor, hvor hyggeligt;-)

morgenmaden nydes i fulde drag




Og drog familien til virksund, hvor formiddagen blev nydt fuldt ud.Og når familien Lynge tager afsted oplever de altid et eller andet sjovt,mærkeligt eller underligt. I kan helt selv vurdere hvilken oplevelse vi syntes var mest "underligt" en flok mænd der blev undervist i kunsten af ro kajak, samt en gruppe i kajak der skulle padle til Hjarbæk eller sælen der dukkede op. 








Søndag stod på en tur ud til Løvelbanen, bare for at se hvad det var for noget.Det var nu meget sjovt at kigge på de små gokart drøne rundt derude.
Så kørte vi til Hobro mini zoo og så på dyrene.hanlamaen mente at Thomas var en trussel så den "jagtede" ham, hver gang han kom hen til folden og Tilde blev overfaldet af geder, da hun ville gå ind for at fodre dem, det blev hun noget overrasket og lidt bange over.Vi så da både fugle, paragttier, marsvin, sølvræve og en masse andre dyr.
løvelbanen

løvelbanen

Hobro mini zoo

far og søn









den fæle lama

Her er den igen



Tilde før hun blev overfaldet af de farlige geder


Sølvræv, er den ikke bare flot



Emu'en der nappede



Så kørte vi til Hobro og spiste frokost ved roklubben, kørte til Mariager og fik en is på havnen og så var den dag da også gået, men den var rigtig hyggelig og sjov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar