mandag den 21. januar 2013

Tine på Go kur

Kort før nytår blev jeg enig med mig selv om, at nu er det tid for vægttab.Jeg har de sidste 3 år taget 11 kilo på og det er jeg meget ked af og påvirket af rent psykisk.
Jeg havde læst om den her fantastiske kur "Du kan" hvor jeg skulle spise protein og mager mejeriprodukter, så det gik jeg igang med og glæden vil ingen ende tage da jeg stod op på vægten på 2.dagen......1 kg var væk.
I 14.dage holdt jeg... så kunne jeg ikke undvære at spise grøntsager og frugt HVER DAG, så nu prøver jeg noget andet som jeg bedre kan holde ud.
Jeg skal spise mindre end jeg forbrænder og bruger tv2 Go kur Go kur  som rettesnor....Der er nu røget 4 kilo af på den konto.
morgenmad

aftensmad
Lidt mere morgenmad




I dag kommer min far og hans kone til fødselsdag. Jeg fyldte år i onsdags. Og ny skal der bages. Jeg har besluttet at jeg vil afprøve en opskrift fra Ama "kartoffelbrød". Jeg håber at det ser bedre ud når det er færdig for billedet taler vust for sig selv, det er ikke så lækker. Nå men jeg krydser fingre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar