mandag den 19. august 2013

Servering

Jeg er lidt spændt... I min fritid, altså når jeg ikke er lærer, mor og kone/kæreste servere jeg på golf hotel Viborg, det er et fantastisk arbejdssted med masser af dejlige mennesker og jeg får prøvet forskellige ting.Deres arrangementer er aldrig ens;-). I år 2011 var Viborg værtsby for u21 fodbold og Golfen stod for åbningsmiddagen, hvor kronprinsen deltog, normalt er jeg ikke en der gør det store i at følge med i kongehuset, men når de detager i sådan arrangement bliver jeg sgu lidt nervøs, tænk hvis nu noget går galt!!!!
Nå men! Snart kan jeg skrive endnu en kongelig servering på. Jeg skal nemlig servere for hendes kongelig højhed... Dronningen. Og boblerne begynder så småt at komme i maven.., det kommer da også til at gå men lidt nervøs er man vel altid😳

Ingen kommentarer:

Send en kommentar